קמפיין המודעות העולמי לסרטן השד של קבוצת החברות אסתי לאודר יוצא לדרך גם השנה בעולם תחת הסיסמה "בואו ננצח את סרטן השד. אנו חזקים יותר יחד".

בישראל, יזמה קבוצת החברות אסתי לאודר ביחד עם האגודה למלחמה בסרטן שיתוף פעולה ייחודי עם בית האופנה GOLBARY, במסגרתו עיצבו מעצבי המותג קולקציית קפסולה ורודה, אשר תימכר בסניפי הרשת ו30% מההכנסות ממנה יועברו כתרומה לאגודה למלחמה בסרטן, עבור ניידות לבדיקה מוקדמת ומחקר.

סנדרה רינגלר ושלי גפני. צילום: יניב אדרי

בצילומי הקמפיין לשיתוף הפעולה לקחו חלק אסתי גינזבורג, סנדרה רינגלר, בר זומר, אשלי וקסמן, סתיו סטרשקו, שלי גפני, דנה זרמון, מור סילבר, נועם פרוסט, ארבל קינן, טהוניה, תום נשר, מורן מזור, אירה דולפין, גאיה גור אריה, ג'ני צ'רווני וקטיה גלי.

מצילומי הקמפיין. צילום: יניב אדרי

הקולקציה הוורודה של GOLBARY תשווק בכל סניפי המותג במהלך  חודש אוקטובר, חודש המודעות הבינלאומי, והיא כוללת מגוון רחב של פרטי אופנה ורודים, במחירים מיוחדים, כמו: ג'קטים, עליוניות, סריגים, שמלות,  צעיף, כפפות, תיק, ארנק, מטרייה ועוד. כמו כן עיצב המותג  חולצת טי בצבע לבן או שחור, עליה כתוב בוורוד "חיה בסרט ורוד", משפט המקבל יותר ממשמעות אחת, המתכתבת גם עם חודש המודעות.

30% מהכנסותיה של הקולקציה הוורודה יועברו לאגודה למלחמה בסרטן לקידום המאבק בסרטן השד.

הקולקציה הורודה של GOLBARY. צילום: טל טרי

מחירים לצרכן של הקולקציה הוורודה: חולצה "חיה בסרט ורוד": 79.90 שקלים, שמלה 349.90 שקלים, ארנק 59.90 שקלים, ג'קט 249.90 שקלים, מטריה 69.90 שקלים. את הקולקציה ניתן להשיג ברשת גולברי וגם  באתר האונליין  golbary.co.il.