מיזם החדשנות הדיגיטלית של גוגל ישראל בשיתוף עם רשת ידיעות תקשורת הושק היום (ג') בהיכל התרבות בפתח תקוה. בסדנה, הראשונה שהובילה גוגל ישראל וידיעות תקשורת, השתתפו בעלי עסקים קטנים ובינוניים מפתח תקווה והסביבה.

מיזם החדשנות הדיגיטלית. צילום: איתמר רותם

את הסדנה פתחה יועצת הפרסום של ידיעות תקשורת, אילנה לוי, שבירכה את בעלי העסקים והתייחסה לשיתוף הפעולה בין גוגל לידיעות באומרה: "יצאנו למסע ארצי משותף של ידיעות תקשורת וגוגל ישראל במטרה להביא את המומחים הגדולים של גוגל למגרש הביתי שלכם ולסייע לכם בעזרת הכלים של גוגל לבנות נוכחות דיגטלית".

צילום: איתמר רותם

עומר טף, מנהל שיווק בגוגל ישראל, העביר את ההדרכה לבעלי העסקים כיצד לפתוח דף עסקי בגוגל, כשמול כל משתתף בסדנא היה פתוח מחשב אישי על מנת שיוכל להתנסות בפתיחת הדף בפועל. מדריכים של גוגל עברו בין המשתתפים, עזרו וייעצו בנושא פתיחת הדף העסקי. טף פתח את הרצאתו בכך שחלק עם המשתתפים את הסיבות לשיתוף הפעולה עם מיינט: "בחרנו לצאת למסע הזה עם ידיעות, כדי לפגוש עסקים במגרש הביתי שלהם ולעזור להם לעשות את הצעדים הראשונים שלהם בדיגיטל".

עומר טף, מנהל שיווק בגוגל ישראל. צילום: איתמר רותם

הוא הוסיף: "הכלי המרכזי איתו אנו עובדים בסדנה הוא הדף העסקי בגוגל שמקל על הלקוחות למצוא עסקים דרך חיפוש ומפות גוגל וליצור איתם קשר בחינם. מדי חודש עסקים בישראל מקבלים מיליוני שיחות טלפון ובקשות הכוונה דרך דפים עסקיים ללא כל עלות".

בהמשך הסדנה, העביר ירון בן-חורין סדנת הדרכת צילום מרתקת דרך הסמארטפון, על מנת שבעלי העסקים ילמדו לצלם דרך הסלולר ולשווק את העסק שלהם בעצמם גם ברמה הוויזואלית.

בעלי עסקים שהשתתפו בסדנה אמרו כי "הגענו לכאן כי אנשים מחפשים להתקדם באמצעות הדיגיטל. אנחנו רוצים להגיע לכמה שיותר אנשים שיכירו את העסקים שלנו, אנחנו מאמינים שזה יביא לנו לתנועה וללקוחות נוספים".

מסע העסקים הקטנים עומד להגיע לסופו. שלושת המפגשים האחרונים ייערכו בבית ידיעות אחרונות בראשון לציון בתאריכים הבאים: 11.3, 13.3 ו-18.3 בשעה 15:00. בסוף כל סדנה יוזמנו בעלי העסקים לסיור מיוחד בדסק החדשות התוסס של ידיעות אחרונות ו-ynet. נשארו מקומות אחרונים - להרשמה לחצו כאן.