זמרת טובה נמדדת ביכולת שלה להתמודד עם תנאי שטח לא אופטימליים. לשירן אברהם, להלן shiran, חיכו כמה מכשולים בדרך בפסאז' בתל אביב, שהיה צר מלהכיל את הקהל שבא לצפות בצעירה ששינתה כיוון אל התימנית האסלית, והיא צלחה אותם בהצלחה. ככה זה כשיש חיבור עם השירים, כשאת יודעת את העבודה, שרה עם תשוקה, מאמינה במה שאת שרה ומתחברת עם הקהל שבא לעשות שמח: אפשר להתגבר גם על הסאונד הגרוע שסיפק הפסאז' בגלל אקוסטיקה לא משובחת.

שירן עם הלהקה, קצב סוחף. צילום: עומר ביטאס

אברהם הייתה חלק מצוות בנות שטיפחה אהובה עוזרי ז"ל. כמו צעירים רבים שחזרו למקורות והחלו לשיר בשפת המוצא של הורים וסביהם, גם היא עשתה את הצעד שמחבר בין הדור הישן לדור הנוכחי. אם לשפוט לפי ההופעה המלהיבה שלה, יש כאן כוכבת חדשה שכבר בסינגל הראשון שלה ZEHERE (שקיבל פלייליסט לילה בגלגלצ) מפגינה יכולות מרשימות, בהפקה משובחת של רון בקל, וצוות נגנים שפשוט הטריפו את הקהל, בטח אחרי שחוזקו על ידי נגן העוד והבגלמה שאולי יצחק.

שירן בהופעה בפסאז'. צילום: עומר ביטאס

על הבמה ניכר היטב שמדובר במקצוענית. לוק נכון, גוון קול מצוין, סדר הגשת שירים נבון, מחווה מרגשת לעוזרי עם 'צלצולי פעמונים', ירידה לתוך הקהל, הגייה נכונה, לא חוששת לשיר גם בעירקית ("Alhodolak" המשובח של סעדון ג'אבר) ותחושה שמשהו חדש נוצר. כן, קשה להתעלם מכך שאת הסגנון והסאונד הזה כבר שמענו אצל שלישיית הבנות a-wa ממושב שחרית, וקשה להימנע מהשוואה מיידית. אבל בשוק חופשי, במציאות של מדיות חברתיות שמדלגות על הרדיו, התחרות היא שם המשחק – ושירן בהחלט במשחק הזה.

את shiran ניתן לראות ב- 18.8 בשער יפו ירושלים בהופעת צהריים בשוק הפשפשים, וב- 24.8 בקונטיינר ביפו.