קניון סירקין. צילום: שי וליץ

תתחדשו: במהלך הרבעון הראשון של שנת 2019 ייפתחו 5 חנויות חדשות בקניות סירקין בפתח תקוה. ההשקעה בפתיחת חמשת החנויות החדשות נאמדת בכ-1.3 מיליון שקלים.

החנות ה-24 של רשת "תיק התיקים" תיפתח בקניון סירקין על שטח של כ-50 מ"ר, בהשקעה של כ-250 אלף ש"ח, בקומת הכניסה של הקניון. הרשת מתמחה במכירת ארנקים תיקים ומזוודות מכל הסוגים ומשלבת בתוכה מותגים בינלאומיים ומקומיים לצד מותגי בית שנותנים מענה בגזרת המחיר שבימים אלו בעידן התחרות הגדולה הינו חשוב ביותר.

כמו כן תיפתח חנות ודלפק מכירה מיוחד של רשת "תכלת וארגמן", בקומת הביניים של הקניון. בחנות ובדוכן המכירה המיוחד מגוון רחב של מוצרי יודאיקה, כיפות מעבודות יד, פמוטים, מתנות, תשמישי קדושה, מתנות מקוריות והכל ביבוא אישי ובמחירים מיוחדים.

בנוסף יושק בתחילת חודש פברואר דוכן הקונספט הראשון של רשת הצילום וההדפסות HELD  (הלד). המתחם יפתח בקומת הכניסה של הקניון, על פני שטח של כ -20 מ"ר, בהשקעה של כ -300,000 ש"ח ויציע שירותי  צילום, עיצוב מתנות אישיות מתמונות ועוד. רשת הלד צילום קיימת משנת 1993 ומונה כ-30 סניפים. הרשת מקיפה את כל תחומי עולם הצילום ומציגה קונספט ייחודי בתחום עיצוב מתנות אישיות מתמונות.

עוד ייפתח בקומת הביניים של קניון סירקין, במרוצת חודש פברואר 19,  הסניף ה 32 של רשת בגדי הילדים LEADER (לידר) על פני שטח של 160 מ"ר. הסניף החדש  ייפתח בהשקעה של 450,000 שקלים. רשת LEADER הינה רשת לבגדי ילדים הפונה לכלל המגזרים. מאופיינת במגוון רב של פריטים במחיר השווה לכל כיס תוך הקפדה על איכות המוצרים.

רשת השעונים טיטניום תיפתח סניף מחודש בקניון ותעבור  למיקומה החדש בקומה העליונה של הקניון. חנות השעונים הוותיקה שנפתחה בקניון לפני כעשור ונהנית מקהל לקוחות קונים ותיק ונאמן בקניון תמשיך לתת שירות לקהל לקוחותיה ולהציע מגוון רחב של מותגי שעונים טיסוט, סייקו, סרטינה, גס, סווטש, אוריינט, נאוטיקה, קלווין קליין, קסיו ועוד, בכל רמות המחיר ולכל  הקהלים.

פתיחת החנויות החדשות יפתחו בהמשך להשקת חנות הפארם החדשה מבית שופרסל Be, אחת מ 10 סניפי הדגל של הרשת החדשה, ולהשקת  סניף של רשת בגדי התינוקות והילדים mish-mish מבית סריגמיש, שנערכו במהלך חודש דצמבר 2018.

לדברי אילנית גריוביץ'- ברגר, מנכ"לית קניון עופר סירקין, "מהלך זה נועד להרחיב ולהעשיר את  תמהיל החנויות בקניון, תוך התאמה מדויקת לקהל היעד המגיע אלינו באופן קבוע. לדבריה: "תמהיל המותגים, הרשתות והחנויות החדשות  מעניק שילוב של חווית קנייה ומה שהופך אותנו למוקד משיכה לכל תושבי פתח-תקווה והסביבה".