שלט בצומת גנים בפתח תקוה. צילום: מתן דויטש

העונה החדשה של ה"אח הגדול" צפויה לצאת לדרך בעוד כשבוע ונראה שעוד בטרם שודר הפרק הראשון נוצרה מחלוקת סביב הקמפיין הפרסומי בו נקטה הפקת תכנית הריאליטי.

ברחבי פתח תקוה ובערים נוספות כמובן, ניתלו מודעות הקוראות "דתיים לכו הביתה!" ובהמשך באותיות קטנות יותר נכתב "ב-1.1 כולנו בבית". זאת,  כמעין פרומו לקראת העונה החדשה של התכנית הפופולארית.

יש לציין כי השלטים נתלו גם בשכונות בעלות צביון דתי בפתח תקוה, כגון כפר אברהם.

בעוד שיש אנשים הרואים בכך כמעשה הומוריסטי, ישנם כאלו אשר נפגעים מהמהלך בעיקר לנוכח העובדה כי בפתח תקוה מתגוררות אוכלוסיות דתיות וחרדיות גדולות. "יש כאן נסיון להצחיק, אבל ההומור הוא על חשבונם של אוכלוסיות שנפגעות מהמהלך. הם יכלו לבחור בדרך אחרת, ולא בדרך שנראית כהסתה", ציין אחד התושבים.

מרשת 13 נמסר בתגובה: "קמפיין האח הגדול מתזכר את כלל תושבי מדינת ישראל 'ללכת הביתה' ולצפות באח הגדול שיושק ביום רביעי הבא, ה-1 בינואר. הקמפיין ההומוריסטי מתייחס לכלל תושבי המדינה ואין בו בכדי לפגוע באף אחד. במידה ויש כאלה שמצאו אותו כפוגעני, אנו מתנצלים".