בחודשים האחרונים עמלו אגפי עיריית פתח תקוה על אמנת שירות בה תציג הרשות את מדיניות השירות שלה לתושבים.

באמנה יפורט סל השירותים, רמת השירות וזמני התקן שהרשות מתחייבת להן. אמנת שירות הינה "חוזה" מחייב של הרשות מול התושב, ועל כן כל אגפי העירייה התגייסו לתהליך חשיבה, הערכה וקביעת זמני מענה סבירים.

בניין העירייה | צילום: דוברות עיריית פתח תקוה

ראש העירייה רמי גרינברג אמר: "האמנה היא כלי לשיפור והתייעלות ומטרתה יצירת שקיפות ובניית אמון בין הרשות והתושב. אנו בהליך מתמשך לשיפור תהליכים קיימים והקמת תהליכים חדשים, והאמנה היא כלי מרכזי לחיזוק המחויבות שלנו פנים ארגונית ובמיוחד כלפי התושבים".

עקרונות האמנה:

  • התושב במרכז החשיבה והעשייה
  • מתן שירות לתושב על פי זכות בהתאם לחוק
  • שירות שקוף ונגיש לתושב
  • שירות סבלני, סובלני, אדיב ומקצועי לכל תושב באשר הוא, ללא הבדל דת, גזע ומין תוך כדי התחשבות מיוחדת באוכלוסיות בעלות צרכים מיוחדים.

בקרוב יפורסמו פרטי האמנה באתר העירייה. הכנת האמנה וליקוט הנתונים בוצע על ידי האגף לתכנון אסטרטגי.